Saladused lähevad haisema…ei lähe !

Ohhh…mis ma oskan öelda, see on üks komöödia ! Igal juhul tulin nn. salaja tagasi ehk mu koju tulemisest õigel kuupäeval teadis umbes 3-5 inimest.  Tahtsin enne tööle minemist maakodust läbi hüpata ja sellepärast otsustasin, et teen kodustele üllatuse.
See oli niiiiiiiiiiiiiiiiii raske, sest ma ei oska saladusi hoida 😀 😀 😀

Igal juhul tagasitulek läks suht libedalt ja siiani ma ei saa aru, et kuidas on võimalik lennukist maha jääda ning lennujaamad on ikka väga lollikindlaks tehtud. Lisaks kõigele viidi mind narko kontrolli 😀 😀 😀
Kõigest algusest…

photogrid_1481738605587

Minu suurim mure oli see, et lennuki maandumise ja bussi lahkumise vahe oli 25 minutit ja kõik ütlesid, et see on võimetu…AGA..HAHAA ei ole !

Tutkit teile vasjaa ma ütleks sellepeale 😀  Sellest hetkest, millal lennukirattad maad puudutasid ning bussijaamas juba hot dogi nosisin, oli 16min !!! Lihtsalt üleme nii, et vedas liiklusega ning kõigele lisaks mu kohver tuli esimesena välja ja kusjuures enamjaolt mu pagas tuleb alati esimeste seas välja. Istanbulis oli selline juhus, et ma leidnud, kuhu mu pagas tulema peaks ja siis olin kergelt öeldes juba murelik ja kõndisin sihitult ringi ja siis mu kohver hüppas lihtsalt lindile, kui ma mööda kõndisin 😀 😀 😀 Puhas õnn ma ütlen ja endiselt seda reisiõnne mul on *ptuiptuiptui*

Mure juurde tagasi tulles ma ei tahtnud ju vanematele öelda, et koju tulen ja ei  saanud sellepärast nende käest transporti küsida ning kõik teised kelle peale mõtlesin,oleks selle kergelt öeldes välja lobisenud ja siis helistasingi onule, kes aitas mu välja ja tõi mu linnast maale.

Emale ajasin igapäev soga 😀 😀 😀 Ema küsis kuidas haiglas on jms, siis olin väga kidakeelne, kuigi mitu korda rääkisin välja või ennast sisse, aga ema ei saanud aru 😀 Vahepeal tahtsin kiruda Belgia ajuvaba bürokraatiat ja paberimajandust, mida pidin ajama ennem lahkumist, aga ahh mis möödas see möödas ja las jääda.
Tallinnas olles saatsin emale smssi, et kas skype tuled… Teadsin, et ema küpsetab piparkooke ja nkn ei tule ja siis saatsingi vastu, et njoo dwi ma siis poodi, et hiljem. Häädemeeste bensuka juures olles saatsin uue smssi, et ma skypes, tule skype 😀 Ema vudiski skype ja ootas kui ma sama aeg õue jõudsin. Onu tuli ka ja ema hüüdis onule, et tuleb kohe alla ja sama aeg ma läksin tuppa, aga tegin ühe vea. Viskasin telefoni koridori kapile ja ema helistas ja see hakkas karjuma ja ema vaatas mu telefoni nagu nii naljaka näoga (ise olin samal ajal köögis ja itsitasin pihku). Ema nagu helistas edasi ja ütles onule veel, et oota helistasin Teelele (jah telefon helises ta silme all, aga ta ikka nagu ei pannud 1+1 kokku) sama aeg astusin välja ja ütlesin, et miks siis skype ei tule 😀 😀 😀 Oleksite pidanud ema nägu nägema, lihtsalt see nägu… Siiani naeran omaette kui mõtlen sellele.  Reet  Pull ütleks sellepeale, et ta ei saanud ikka mitte muhvigi aru 😀 😀 😀
Kõigele lisaks on meil ju kutsikas ehk koer. Ära minnes oli ta täitsa beebi ikka või noh 3 kuune ja 2 kuud polnud näinud. Skypes emaga rääkides vahest lobisedes vilistasin, siis koer otsis mind taga, et tuttav vile, aga kedagi pole ja seekord ka, siis vilistasin ja koer jooksis trepile ja jäi vahtima, et nagu hääl on, aga kes seda teeb. Vilistasin uuesti ja koer jooksis juba alla ja nii vinge oli vaadata, kuidas niutsus ja otsis ja siis kui nägi…ohhh. Loomad on loomad. Ma oleks tahtnud seda filmida, aga mu telefoniaku oli 3% peal ja seetõttu jäi ära, aga koer lihtsalt konkreetselt läks segaseks. Karjus ja hüppas ja isegi pissis ,,püksi,, rõõmust ja seda ei saa sõnadesse panna.  Umbes nagu need youtube videod, kus omanik kaua ära ja lemmikloomaga  siis taas kohtub. Koer oli ikka nii happy, et üle mõistuse.

Igal juhul olin hirmulugusid kuulnud Brüsseli lennujaama turvalisusest ja sisse saamine isegi registeerimisega jnejne, aga hülge möla see kõik!

Korterist väljaastumise ja värava taha jõudmise vahe oli umbes 2h.

Pagas on vist enamus reisijate suurim hirm, õigemini see moment, kui see kaalule pannakse. Mu pagas oli millegipärast raske. Ma siiski shoppasin veel 😀 😀 😀 ning 23kg oli lubatud ja 28 miskit oli ehk 5kg tugevasti üle, aga küsisin  töötaja käest, et palju mu pagas kaalub ja sellepeale töötaja naeratas ja ütles, et sellest meie ei räägi ja soovis kaunist lendu 😀

Inimeste mugavus on teine asi, mis mind tugevasti lennujaamas naerma ajas. Metsikud järjekorrad olid käsipagasi kontrollis ja mõtlesin johhaidi,  sinna ma jäängi, aga väravaid oli suhteliselt palju ning kõndisin edasi ehk siis lõppu ja seal oli paar üksikut inimest ehk siis inimesed ei viitsinud kõndida umbes 70m edasi, aga seista 50m järjekorras viitsisid.

Panin asjad 2 eraldi kasti ehk nagu ikka arvuti, dokumendid ja mantel  ühte ja kott teise. Koti sain kohe tagasi, aga mantliga kast läks kõrvale mõtlesin noniii, et olgu arvuti tavaliselt vaadatakse ka vb. eraldi üle, aga hoopis mantel ! Näitas, mulle rohakaid lõike arvuti peal, et see viitab kahtlastele ainetele ja paluti mul kaasa tulla. Omas peas mõtlesin, et metroos jne seinad, et kus krt ma tean, kus nühkinud olen ja seleta nüüd, et ma narkotsi pannud pole, et olen süütu ! 😀 Jälle kujutasin ette ennast vett ja kuivikud Belgia vanglas krõbistamas, aga proov oli negatiivne ja töötaja küsis, et millega ma ise seda seostan ja ütlesin vb. ravimitest..Nõustus ja soovis kena reisi. Lennujaamad on tüütult suured ning ma arvasin,et ikka pikemalt läheb ja sellepärast jõudsin ma osasid poode lausa 2x külastada. Ma ei tea,  kas see oli koduigatsus või sellepärast, et reisin kergelt haige olles (viimane nädal Brüsselis veetsin haigena juheiii),  aga osta ma pm. ei tahtnud miskit. Olgugi, et muidu olen  pigem selline lennujaamast kinkide ostja.
Ümberistumine oli  Amsterdamis ja üleüldse need lühilennud on kuidagi möh mu jaoks alati 😀 Lihtsalt see õhtu tõusmine ja maandumine võtab enamus ajast, et alles tõusime ja juba maandusime ja sellepärast jube tüütu, aga Amsterdamis oli mul 1.3h oma lendu oodata ja mõtlesin,et njoo ikkagist teine riik ja kondasin sihitult ringi ja olin endaga mega rahul, et ma ei laristanud oma olematut raha 😀 😀 😀
Ostsin emale tulpe ja jäin oma lendu ootama.  Lennukisse astudes öeldi TERE ja ma vastasin uhkelt HELLO ja see ajas mind nii naerma, et see stjuardess võis küll mõelda, et mida kuradit ma sedasi naeran. Kõigele lisaks, et omale kohale pääseda, küsisin ka inglise keeles ja muigasin omaette edasi. VÄGA…ikka VÄGA VÄGA imelik oli kuulda inimesi suhtlemas keeles, millest ma aru saan 😀 Njoo lihtsalt nii imelik oli, et hoia ja keela.
Tallinnasse jõudes oli väga imelik tunne ja Brüsseli lennujaamas ka või õigemini see tunne,et mida kuradit reaalselt ?? Alles ma läksin ja juba tagasi, et nagu vabandust väljendi pärast, aga w*f kuhu see aeg jookseb ???

Lennujaamast välja astudes esimene mõte oli,et MIDA ….MIKS SIIN NII KÜLM ON. Meil oli umbes +10-13 päeval ja siin -3 😀 😀 😀
Nüüd üks piinlik ülestunnistus, mis mul hingele jäi. Tallinna bussikas oli üks magav inimene pingil. Ma siiralt loodan, et ta MAGAS, mitte ei olnud surnud…. Lihtsalt ta oli kergelt ikka sinakas pigem ja ma olen endiselt suhteliselt kindel, et kas ta oli alajahtunud või surnud, loodan esimest ja MA EI TEA miks, aga ma ei julgenud tema juurde astuda ja teda raputada, et kuule, kas kõik ok. Läksin hoopis ühe taksojuhi juurde ja palusin teda, et ta läheks ja ajaks ta ülesse ja ise läksin bussile. See asi jäi kuidagi hingele või tunnen süüd, aga nooh…Kui sa rongi suitsu enam ei näe, siis unusta !

Selveris…JAH ma läksin Selverisse ja ostsin pasteeti nagu lubasin ! Tabasin ennast mõttelt, et küll on Eesti toidupoed ikka kuidagi armsad. Ostsin paki kodujuustu ja pasteeti, mis kodus lusikaga nsm ära sõin 😀 😀 😀 ja poes mõtlesin,et issssssand kui sigaodav 😀 Silm lausa puhkas hinnasilte lugedes 😀

Eestis on kuidagi imelik olla või ma ei tea. Reisipohmakas !!! Lihtsalt niii sigakülm on siin, aga oma kodu on ikka oma kodu !

Põhiline küsimus mida minult küsitud on, et kas olen rahul, et läksin?

J A H  !!! 100%

Oli kulukas ja keeleliselt raske jms, aga kui teil kunagi avaneb võimalus minna teise riiki ja veeta kasvõi paar päeva või nädal nende töökeskkonnas,  siis tehke seda !  Lihtsalt see avab teie mõttemaailma ja silmaringi ja hindade asju teistmoodi.
Kõigele lisaks tänu sellele, et kiirabi sõitsin, siis sain Brüsseli ristirasti läbisõita 😀 Nägin kohti kuhu turistid ei jõua ning sain viibida kohalike kodudes ja näha nende eluolu lähedalt ehk täis kultuurielamus ja see mulle meeldis kõige rohkem ! Alati reisidel, kui tahate täit kultuurielamust, siis üritage ööbida kohalike juures ning saate täiselamuse. Hotellid on hea mugav, aga suhteliselt ,,steriilsed,,

Kodunt hüppasin läbi, ültesin tere ja head aega ja põrutasin Tartu, et õhtuks tööle minna. Esialgne plaan oli, et puhkan 2ööd kodus, aga reaalsus virutas kohe jalaga näkku või õigemini tekkis võimalus natuke raha teenida ja mõtlesin, et mis seal ikka.

Ühesõnaga arvasin, et oo lähen harjutan natukene ja elan sisse, siis eiiiiiii. Sõna otses mõttes hüppasin pea ees vette ja läksin kohe valvesse…
Esiteks mu riided olid kadunud või noh X kapis ja päris teksades vist visiiti ei lähe ja otsisin oma riideid, aga terve see aeg oli nii naljakas tunne. Just kui polekski ära olnud või nagu kuidagi nii oma tundus kõik ja samas ei…
Mu elu kõige imelikum valve. Esiteks ütlesin kohe arstile, et kui sõit tulgu võtku mind kaasa, sest ilmselgelt ma ei kuule sõite ja nii ka oli ja sure piinlikuse kätte ära ja peale seda ma kartsin silma kinni panna 😀 😀 😀
Visiidis olles oli kergelt siil udus tunne. Selline meeh mööh, aga küll tuleb või üleüldse oli imelik, et ma saan aru kõigest, aga ohhhhhhhh ma teadsin, et kukkumine tuleb kõrge, aga et niii kõrge.

Nimelt kui oled 2kuud käinud kutsetel, kus süda puperdab sees ja adrenaliin laes ja siis kõmm uks kinni ja sellised …. kutsed, siis jahm. Esimene öö juba jõudsin mõelda MIIIIIIIIKS, miks olen seal kus olen, aga noh küll ära harjun.
Või tihti ma tahaks pt. küsida, et MIKS SA KUTSUSID KIIRABI, et mis ajahetkel pirn põlema lõi, et oooh kutsuks kiirabi… Mul pole midagi töö tegemise vastu, aga nooh…
Mõtlesin öösel, et huvitav millest see tuleneb, et Eesti inimesed nii kergekäeliselt KA kutsuvad ?

Täna peale valvet ma magama minna ei suutnud, vaid kukkusin piparkooke kaunistama ja läksin kuuske otsima 😀 😀 😀 tahtsin potikat, aga noh need olid nii pisid, et ma tahtsin ikka kena kuuske ja nüüd mul ongi kodus kuusk, mis särab tuledes ! Uhke ! Kallis oli, aga uhke ! 😀
Käisin veel K söömas ja niiii tore on oma inimesi näha ja lobiseda silmast silma ja lihtsalt ahhh…

photogrid_1481738367124
photogrid_1481737772905

Tegelikult mul polnudki midagi erilist öelda. Lihtsalt SUUR AITÄH, et minuga olite ja seda blogi lugesite ja võin öelda, et kirjutamist ma jätkan. Vahest on hea ennast ,,välja elada,, ja uueks aastaks mul iseendaga üks plaan ( JAH KÕIGE ENAM ANTUD UUE AASTA LUBADUS kõigi naiste seas 😀 😀 😀 )

Lihtsalt tõesti ma kirjutan nii vigadega ja nii hea oli kuulda, et inimesed tulid juurde ja ütlesid, et uskumatu, et ma kaasaelavalt kirjutan ja nii äge.

Vingeid reisimuljeid mul enam jah ei tule, aga mingit loba ikka 😉

Kõigele lisaks mingi hetk ma teen meditsiini postituse…Mul on see mustandis olnud päris kaua, aga ma üritan seda leebemaks teha või nagu see on see moment, kus vahest on targem vaikida ja seedida ja siis uuesti lugeda, kirjutada ja alles siis postitada. Kogun&taastun ja kirjutan.

Eile öösel sai selgeks üks asi..
Olgu mis on, et olgu neil uhked masinad ja võimalused, aga oma riik ja oma töökoht on ikkagist PARIM !  Ma olen nii õnnelik ja rahulolev, et mul on selline töökoht, mis mulle naeratuse näole toob ja tahan tööle minna. See on ikka väga suur saavutus, kui inimesel on töökoht, kuhu ta soovib minna, mitte ei lähe sellepärast, et peab…

Ahhh lõpp venis kuidagi laiali, lihtsalt hetkel aju on kergelt udus või selline.. ma ei oska öelda, väga naljakas tunne on peal 😀 😀 😀

Lihtsalt SUUR AITÄH, et minuga olite !